Tilaus- ja toimitusehdot
Unisafe Oy 2990475-9 (jäljempänä verkkokauppa tai Unisafe) myy tuotteita yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: marko.heinonen@marinesafe.fi
Postiosoite: Läntinen Teollisuuskatu 11, 02920 Espoo
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin.
Varmistathan tilausta tehdessäsi että yhteystiedot ovat paikkansa pitäviä, kuljetusyhtiö lähettää saapumisilmoituksen useimmiten tekstiviestinä ja/tai sähköpostina.
Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Tilauksen jälkeen sinulle lähetetään sähköpostitse tilausvahvistus, joka on hyvä käydä läpi tilauksen paikkansapitävyyden vuoksi. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Tämän lisäksi teille lähetetään toimitusvahvistus, kun tilaus on käsitelty ja valmis kuljetusyhtiölle kuljetettavaksi.
Toimitusvahvistuksesta löytyy myös tilauksen seurantanumero mikäli se valitsemallanne toimitustavalle on käytössä.
Tilausta noudettaessa on osoitettava henkilöllisyytensä, joten myös nimen oikeudellisuuden varmistaminen tilausta tehdessä on erittäin tärkeää.
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku - Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Toimitustavat
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
Vaihto-, palautus- ja peruutusehdot
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteista.
Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia.
Palautuksesta tulee sopia verkkokaupan kanssa sähköpostitse, noutamatta jättäminen tai huomioitta palauttaminen ei ole virallinen palautus ja näistä veloitamme 100 € kulun.
Ostaja vastaa palautuskustannuksista, jotka voidaan suorittaa kauppiaan kautta tai suoraan Shipit-palvelun kautta omakustanteisesti.
Liitä palautukseen paketin päälle selkeästi tilausnumero ja nimitietosi, jotta pystymme yksilöimään lähetyksen sen meille saapuessa.
Liitäthän mukaan yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Säilytä kuljetusyhtiön kuitti toimitettavaksi jätetystä palautuksesta.
Tilaus voidaan perua mikäli toimitusta ei ole laitettu kuljetusyhtiöllä toimitettavaksi.
(ei koske esim. Mittatilaustyönä tehtyjä tuotteita)
Mikäli tilauksen paketoiminen on jo aloitettu, voi kauppias veloittaa asiakkaalta 10 € kulun pakkaustyöstä ja administratiivisista kuluista.
Vaihdoista ja palautuksista veloitetaan kuljetusyhtiön hinnaston mukaisesti.
Alkuperäisestä maksusta palautamme koko summan.
Palautus on toteutettava 14 päivän sisällä tuotteen kaupan peruutuksesta. Palautettavat tuotteet on palautettava yhtenä lähetyksenä.
Palautamme varat sovitusti, kun palautunut tuote on meille takaisin saapunut, viimeistään 14 päivän sisällä tavaran saapumisesta.
Mikäli tuote on vaurioitunut, muuttunut tai vähentynyt palautusprosessissa, on myyjällä oikeus vähentää tästä aiheutuneet arvon alentumiset joko osittain tai kokonaan palautettavasta summasta.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse verkkokaupan asiakaspalveluun.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Asiakas on vastuussa tuotteen oikeellisesta pakkaamisesta, kun lähetys palautuu.
Älä käytä rikkinäistä pakkausta uudelleen lähetykseen.
Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa tulee tästä tehdä varauma (merkintä kuljetusyhtiön kuittaus lomakkeelle) tavaraa vastaanotettaessa kuljetusyhtiöltä. Reklamoi tästä kuljetusyhtiölle siis heti kun otat tuotetta vastaan. Ota myös kuva vaurioituneesta tuotteesta ja pakkauksesta äläkä hävitä pakkausmateriaaleja taikka tuotetta.
Vaurioituneesta, viallisesta tai virheellisestä tuotteesta tulee olla viipymättä yhteydessä myyjään. Myyjä vastaa mahdollisesta vaurioituneesta, virheellisistä ja viallisista tuotteista.
Ole aina ensin yhteydessä meihin asiakaspalvelun sähköpostiin ennenkuin teet palautuksen.
Mikäli tuote on hajonnut asiakkaan omassa käytössä, ei myyjä ole vastuussa tuotteesta tuotekohtaisen takuun lisäksi.
Takuu
Takuu on voimassa tuotekohtaisten takuuehtojen mukaisesti.
Erimielisyydet
Erimielisyydet ratkotaan yhdessä kuluttajaviranomaisten kanssa.
Toimitukset Ahvenanmaalle sekä ulkomaille
Asiakas vastaa itse mahdollisista huolinta+alv+tullikuluista vastaanottomaassa. EU-ALV alueen ulkopuolelle myydessä myynti tapahtuu ALV 0.
Noutamattomasta tai toimittamattomasta lähetyksestä veloitetaan asiakkaalta kaikki syntyneet toimituskustannukset.
Ostoksista EU-maissa toimituskulusta sovitaan erikseen, mikäli toimituskulua ei kyseiseen maahan ole asetettu.
Asiakkaan tulee lähettää palautus seurannallisena sekä hoitaa kuitti palautuksesta.
Kaikkien tuotteiden mukana tulleet selosteet, älä irroita täppäröitä tai jätä pois muita lappuja.
Palautuksen pakkaaminen on asiakkaan vastuulla ja mikäli tuote vaurioituu matkalla, vastaa kuljetusyhtiö vain hyvin pakatuista tuotteista sekä tiekuljetuslain perusteella.